Sačuvajte zdravlje srca: Najsavremeniji kardiovaskularni centar u Plavoj Poliklinici

angio_sala-1-min

Kardiovaskularni centar Plave Poliklinike nudi najsavremenije dijagnostičke i terapijske usluge za cijeli niz bolesti srca i stanja, s ekspertizom u intervencijskoj kardiologiji, koronarnoj arterijskoj bolesti, kardiomiopatiji (zatajenje srca), aritmiji, neinvazivnoj i preventivnoj kardiologiji. Multidisciplinarni tim Centra predan je pružanju kliničke izvrsnosti, inovativnosti i skrbi o pacijentima.

Kardiovaskularni centar Plave Poliklinike je lider u dijagnozi i tretmanu vaskularnih bolesti i bolesti srca na području BiH. Tretmane sprovodi tim vrhunskih kardiovaskularnih specijalista sa najsavremnijom tehnologijom i protokolima liječenja.

Stručni tim centra čine specijalisti sa velikim kliničkim iskustvom, educirani širom Evrope:

– Dr. Ahmed Hujdurović, ultrasoničar, specijalista interne medicine, subspecijalista kardiolog

– Prim. Dr. Senada Hujdurović, spec. interne medicine, kardiolog, ultrasoničar, dr. porodične medicine.

– Dr. Boris Ilić, spec. interne medicine, spec. urgentne medicine

– Prof. dr. Zoran Jerkić, spec. opšte i kardiovaskularne hirurgije.

U  Kardiovaskularnom centru smatramo da svaki bolesnik predstavlja individuu za sebe koja neizostavno zahtijeva vrijeme i posvećenost ljekara, primarno sa ciljem da bi se osigurala vrhunska zdravstvena usluga u skladu sa smjernicama dobre kliničke prakse. Na temelju dobre kliničke prakse,  primarno na temelju dobre saradnje sa bolesnikom uz vrhunski educirani kadar pružamo uslugu na razini najboljih svjetskih klinika.

U sklopu kardiovaskularnog centra Plave Poliklinike moguće je učiniti slijedeće dijagnostičko-terapijske postupke i zahvate:

1. Subspecijalistički kardiološki pregled pacijenta.
  2. EKG snimanje srca (12 kanalni).
  3. 4D ULTRAZVUK SRCA S KOLOR DOPPLEROM – ECHO.
  4. STRES ECHO (Ultrazvuk srca s kolor Dopplerom prije i nakon opterećenja).
  5. ERGOMETRIJA – STRES TEST (Test opterećenja na pokretnoj traci).
  6. HOLTER EKG-a (24 satno snimanje EKG-a).
  7. ULTRAZVUK S KOLOR DOPPLEROM SVIH KRVNIH ŽILA:
  8. Kolor Doppler arterija,
  9. Kolor Doppler vena.
  10. Terapija – liječenje visokog tlaka i drugih bolesti srca i krvnih žila.

Za potrebe centra, prvi u BiH, nabavili smo najnoviji 4D ultrazvučni aparat Simens ACUSON SC2000 koji je trenutno hit u svijetu kardiologije. Radi se o aparatu sa moćnim hardverskim i softverskim performansama, koji je promijenio ehokardiografiju.

Vaša email adresa neće biti objavljivana.

Usluge

Novosti