Riješite se kile uz pomoć vrhunskih hirurga

operacija_kile

Preponska kila je slabost ili defekt trbušne ili zdjelične stijenke koja može biti prisutna od rođenja ili se može razviti tokom života. Kila sama po sebi nije opasna, ali je potrebno da je hirurški liječite zbog mogućih komplikacija.

Kako da prepoznate bruh, kilu ili herniju?

Preponske kile najčešće ne uzrokuju nikakve simptome, tek pri rutinskom pregledu se može desiti da ih ljekar otkrije kod Vas. U nekim slučajevima možete osjetiti oticanje koje prati stvaranje kile. Izbočina postaje više vidljiva u stojećem položaju, a znakovi i simptomi preponske hernije mogu biti:

– Oticanje u području stidne kosti (s obje strane)
– Bol i nelagoda u području oko prepona prilikom naginjanja, kašljanja ili podizanja tereta
– Bol i oticanje oko testisa
– Pojava kile s obje strane pubične kosti
– Bol i otok u predjelu testisa
– Pojavljivanje problema s mokrenjem i stolicom

U slučaju da dođe do ukliještenja kile, Vaš život može biti u opasnosti, jer dovodi do zaustavljanja dotoka krvi.Ukliještenu kilu možete  prepoznati po simptomima:

– Mučnine i povraćanja
– Povišene tjelesne temperature
– Brzog srčanog ritma
– Iznenadne boli koja se konstantno pojačava
– Oticanje kile koje može poprimiti crvenu ili modru boju

Liječenje kile

Trenutno nije poznata niti jedna metoda koja bi dovela do smanjenje ili izlječenja hernije osim operacije. Operacijsko liječenje hernija naziva se hernioplastika, a postupak se može izvesti u općoj, regionalnoj ili lokalnoj anesteziji.

Upotreba pojaseva može spriječiti izbočenje kile, ali ne dugoročno. Pojasevi također uzrokuju formiranje ožiljka oko kile što može otežati kasniji operacijski zahvat. Prvi korak koji trebate napraviti jeste da odete na pregled kod ljekara, jer se odgađanjem operacije povećava rizik uklještenja kile, što može rezultirati hitnom operacijom zbog odumiranja dijela crijeva.

Na pregledu u Plavoj Poliklinici naš ljekar će Vam  dijagnosticirati oboljenje te Vas informisati detaljno o uzrocima nastanka oboljenja, liječenju i samoj operaciji. Dakle, obavijestiti će Vas i upoznati sa svim aspektima operacije i anestezije, postoperativnom toku, jačini bolova, praktično o svemu što Vas interesuje u vezi operacije.

Kakva je procedura operacije kile?

Na dan zakazane operacije doći ćete u dogovoreno vrijeme i odmah će Vam se izvaditi laboratorijski nalazi, EKG,RTG, Eho abdomena i srca ukoliko je potrebno.

Potom će Vas pregledati naš kardiolog i anesteziolog i već dva do tri sata po prijemu krenuti ćete u operacionu salu.   Operacija traje oko sat vremena i najčešće se radi u općoj ili lokalnoj anesteziji, što znači da ćete biti budni i svjesni dok operacija traje ukoliko ne izaberete da budete uspavani.  Po izlasku iz operacione sale, ako je riječ o zahvatu u lokalnoj anesteziji, provesti ćete nekoliko sati u poliklinici, nakon čega možete ići kući. Ukoliko se operišete u opštoj anesteziji , Vaše stanje će zahtijevati da prespavate noć u našoj poliklinici.

Na prvu kontrolu doći ćete poslije dva dana, radi previjanja i osmi dan na skidanje konaca. Nemate razloga za brigu jer operaciju kile u Plavoj Poliklinici izvode specijalisti hirurgije koji su svoje iskustvo stekli radeći na velikom broju veoma zahtjevnih hirurških intervencija.  Ne odgađajte pregled jer Vaša kila neće nestati, može samo postajati sve veća i veća, zbog čega će Vam trebati opsežniji operacijski zahvat. Pozovite nas na broj 035 393 111 i zakažite Vaš termin već danas!