Tehnike disanja

tehnike_disanja-min

Tehnike disanja su svrsishodne u trudnoći i zbog toga se vježbaju na kursevima, tj. popularnim vježbama za trudnice.

Pravilno disanje opskrbljuje tijelo kisikom i djeluje opuštajuće za tijelo i duh. Preporuka je da se od četvrtog mjeseca krene sa učenjem specijalnih tehnika disanja kako bi se olakšao porod. Tehnike disanja trebale bi se usvojiti jer i u stresnim momentima mogu olakšati stanje.

Važno je uvijek udisati kroz nos i polako i svjesno izdisati kroz nos. Učinak je opuštajući za majku i dijete. Stresno, zadihano stanje trebalo bi se izbjegavati tokom trudnoće. Idealno bi bilo vježbati na svježem zraku i možda čak i partnera uključiti, ukoliko planira prisustvovati porodu.

Duboko disanje je disanje kroz stomak i dijafragmu. Stomak bi se kod udisaja trebao napuhati prema van. Kako trudnoća odmiče otežava se i duboko disanje, jer beba kako raste pritišće rebra i dijafragmu. Bez obzira na to udišite duboko koliko možete, jer beba i vi sami ćete profitirati od dodatnog kisika.

Idealna ze tehniku disanja je yoga, jer se ne samo disanje, već i cijelo tijelo ciljano tretira i pomaže vam da doživite ovu posebnu fazu vašeg života.

Ukoliko ne želite sami vježbati, potražite u vašem gradu mjesta na kojima trudnice mogu vježbati yogu ili centre u kojima se vrši psihofizička priprema trudnica za porod.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana.

Usluge

Novosti

Želite zakazati termin?

Kontaktirajte nas pozivom na broj 035 393 111