12 vrsta voća koje trebate jesti u trudnoći

vrste_voca_koje_trudnica_treba_jesti

12 vrsta voća koje trebate jesti u trudnoći

Kada ste u drugom stanju, trebate dva puta razmisliti o onome što jedete. Konzumiranje zdrave, raznovrsne prehrane posebno je važno tokom trudnoće jer pravi hranjivi sastojci mogu pomoći fetusu da se razvije i raste kako treba.

Uz potporu rastuće bebe, povećan unos vitamina i minerala može pomoći trudnici da zadrži svoje tijelo u najboljem mogućem stanju.Jesti puno svježeg voća tokom trudnoće može pomoći da i žena i dijete ostanu zdravi. Svježe voće sadrži mnogo bitnih vitamina i hranjivih tvari i dobar je izvor vlakana.

U nastavku navodimo 12 najboljih plodova za zdravu prehranu trudnice.

1. Marelice

Marelice sadrže:

  • vitamini A, C i E
  • kalcijum
  • željezo
  • kalij
  • Beta karoten
  • fosfor
  • silicij

Sve ove hranjive tvari pomažu u razvoju i rastu djeteta. Željezo može spriječiti anemiju, a kalcij pomaže u jačanju kostiju i zuba.

2. Naranče

Naranče su izvrstan izvor:

  • folne kiselina
  • vitamin C
  • voda

Naranče su izvrsne za održavanje i hidrataciju trudnice. Vitamin C može spriječiti oštećenje stanica i pomoći pri apsorpciji željeza.

Folna kiselina može pomoći u sprječavanju defekata neuralne cijevi, što može uzrokovati abnormalnosti mozga i kičmene moždine kod bebe. Defekti neuralne cijevi mogu uzrokovati stanja kao što su spina bifida, gdje se kičmena moždina ne razvija ispravno, i anencefalija, u kojoj nedostaje veliki dio mozga i lubanje.

3. Mango

Mango je bogat vitaminima A i C.Jedna šoljica usitnjenog manga osigurava 100% preporučene dnevne doze (RDA) vitamina C i više od trećine RDA vitamina A. Beba rođena s nedostatkom vitamina A može imati manji imunitet i veći rizik od postnatalnih komplikacija, kao što su respiratorne infekcije.

4. Kruške

Kruške pružaju puno sljedećih hranjivih tvari:

  • vlakno
  • kalij
  • folna kiselina

Dobivanje puno vlakana u trudnoći dijeta može pomoći olakšati zatvor, čest simptom trudnoće.Kalij može koristiti zdravlje srca i za ženu i za bebu. Također stimulira regeneraciju stanica.

5. Nar

Nar može osigurati trudnicama mnogo:

  • vitamin K
  • kalcijum
  • folna kiselina
  • željezo
  • protein
  • vlakno

Istraživanja pokazuju da pijenje soka od nara može pomoći smanjiti rizik od ozljede posteljice.

6. AVOKADO

Avokado je izvrstan izvor:

  • vitamini C, E i K
  • mononezasićene masne kiseline
  • vlakno
  • B vitamini
  • kalij
  • Bakar

Avokado sadrži zdrave masti koje daju energiju i pomažu u sprječavanju defekata neuralne cijevi. Oni također potiču stanice za izgradnju kože i tkiva mozga u razvoju.

Kalij u avokadu može pružiti olakšanje od grčeva u nogama, još jedan simptom koji je čest tijekom trudnoće, osobito u trećem tromjesečju.

8. Banane

Banane sadrže visoke razine:

  • vitamin C
  • kalij
  • vitamin B-6
  • vlakno

Visok sadržaj vlakana u bananama može pomoći kod zatvora koji je povezan s trudnoćom, a postoje i dokazi koji upućuju na to da vitamin B-6 može pomoći u ublažavanju mučnine i povraćanja u ranoj trudnoći.

9. Grožđe

Hranjive tvari u grožđu mogu pomoći u biološkim promjenama koje se javljaju tijekom trudnoće.Sadrže antioksidanse koji pojačavaju imunitet, kao što su flavonol, tanin, linalool, antocijanini i geraniol, koji također pomažu u sprečavanju infekcija.

10. Jagode

Jagode su dobar izvor:

  • vitamina C
  • zdravih ugljikohidrata
  • antioksidanasa
  • vlakna

Jagode također sadrže mnogo vode, pa su izvrsni izvor hidratacije. Vitamin C pomaže pri apsorpciji željeza i jača imunološki sistem tijela.

11. Jabuke

Jabuke su punjene hranjivim tvarima koje pomažu rastućem fetusu, uključujući:

  • vitamini A i C
  • vlakno
  • kalij

Jedna studija pokazala je da konzumiranje jabuka tokom trudnoće može smanjiti vjerojatnost da će dijete tokom vremena razviti astmu i alergije.

12. Suho voće

U sušenom voću pojavljuju se sljedeće hranjive tvari:

  • vlakno
  • vitamini i minerali
  • energija

Suho voće sadrži sve iste hranjive tvari kao i svježe voće. Stoga, trudnice mogu dobiti RDA vitamina i minerala jedući porcije suhog voća koje su manje od ekvivalentne količine svježeg voća.

Međutim, važno je zapamtiti da sušeno voće može biti bogato šećerom i ne

vodu kao svježe voće. To znači da ne pomaže probavi. Trudnice bi trebale jesti samo suho voće u umjerenim količinama i trebale bi izbjegavati kandirano voće. Najbolje je jesti suho voće uz svježe voće, a ne umjesto njih.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana.

Usluge

Novosti

Želite zakazati termin?

Kontaktirajte nas pozivom na broj 035 393 111